sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Pettymyksiä


"Oli ihan älyttömän vaikea aamu tänään. En meinannut millään päästä ylös sängystä. Joskus yhdentoista jälkeen kaivoin puhelimen latauksesta, joka näytti uutta sähköpostiviestiä. Avasin mailin, tuli huomautus, että opettaja oli vastannut kyselyyni kemian yo-kokeesta. Avasin Wilman ja viestin.
Sitä fiilistä on tosi vaikea kuvailla, sanotaan vaikka näin, että sängystä ei tehnyt mieli nousta. Tavoite oli tosiaan vähintään M, jopa ehkä E. Hajoilin virheisiini siinä sitten jonkin aikaa, kunnes nousin ylös. Mikä siinä yo-arvosanassa niin sitten hajottaa? Ei kai sen nyt muuten niin väliä ole, komeasti meni läpi, eikä se arvosanani mitenkään tappavan huono ole. Varsinkaan, kun minun matemaattinen pääni on vähän mitä on. Mutta taitaa se kuitenkin osoittaa sen, että tällä osaamisella ei ole lääkikseen asiaa. Tai ainakaan tällä virheidentekoprosentilla. Varmaan jonkin House-jaksonkin ajattelu tuntui jo kamalalta, kun tiesi, että tätä vauhtia ei ole lääkäriksi päätymistä.

Mutta jaa, mikäs siinä sitten neuvoksi? Kemiaa uusimaan keväällä ja isompaa vaihdetta silmään. Viikon päästä alkaa biologian kertaus. Fysiikkaa tulee nyt maanantaista lähtien putkeen oikeastaan koko ajan pääsykokeeseen saakka. (7 ja 8 -kurssit, kertausta, kertauskurssi, kertausta, valmennuskurssimateriaalit). Kemiaa on sitten vain pakko sovittaa myös vähän lukulomaan, vaikka en siihen aiokaan panostaa enää niin paljoa. Sitten kevään kirjoitusten jälkeen 7-8 viikkoa täysipainoista kertausta kaikista kolmesta.

Mä olen jo sanonut, että sisään mennään niin että humisee. Eikä sinne mennä, jos jäädään v*ttuuntuneena sängyn pohjalle angstaamaan heikosti mennyttä yo-koetta."

Ylläoleva teksti on hieman muokattuna omaa käsialaani eiliseltä.
Ruotsi meni ihan okei. Ällää ei enää tule, eikä sen niin väliä. Ehkä se eximia kuitenkin tulee. Jos ei, uusin senkin.

Pakko kyllä sanoa, että en tiennytkään Kotijäätelön tekevän kreajäätelöitä. :')

VIIKON TREENIT
ma - lepo
ti - kuntosali (rintaolatselkä)
ke - pk-lenkki n. 30min
to - kuntosali (jalatkädet)
pe - palauttava kävely 40min
la - funktionaalinen treeni 30min
tänään su - kuntosali (rintaolatselkä)


Päivän lainaus: "Fall down seven times, get up eight."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti